digitale sleutel

op afspraak

 

Heb je een geldige Belgische identiteitskaart of elektronsiche vreemdelingendkaart? Dan kan je zelf je digitale sleutels maken en beheren via deze link. Dit is de veiligste manier om gebruik te maken van de online diensten van de overheid. Je hebt hiervoor je kaart, pincode en een kaartlezer nodig.
Ben je je pin/puk code vergeten; dan kan je die hier opnieuw aanvragen.

Bijzonderheden

Kan je de digitale sleutels niet activeren via een elektronische kaart? Dan kan je een afspraak maken om de digtale sleutels aan te vragen via een activatiecode. De digitale sleutels vervangen de tokens.

Aanvraag

Maak een afspraak. De aanvraag moet steeds persoonlijk gebeuren. Je moet een geldig identiteitsdocument voorleggen bij de aanvraag. Ook moet je een persoonlijk en uniek emailadres opgeven.

Tijdens de afspraak ontvang je een activatiecode. Vervolgens  ontvang je op je persoonlijk emailadres een mail van CSAM met een link. Je moet de link activeren met de code binnen 14 dagen. Je kan nu de digitale sleutel naar keuze aanmaken.

Heb je toch nog vragen? Dan kan je de helpdesk zowel telefonisch als via mail bereiken.

Uitgelicht

burgerzaken

gemeentehuis
T 03 650 02 00
burgerzaken@brasschaat.be

op afspraak

 

 

openingsuren gemeentehuis
ma
08.00 - 16.00
di, vrij
09.00 - 13.00
woe
09.00 - 16.00
do
13.00 - 19.30