veelgestelde vragen
Worden de aanvragen die wij sturen per mail of per post nog behandeld?
Nee, deze aanvragen worden niet meer behandeld.
Hoe lang duurt het voor ik de notariële inlichtingen en factuur ontvang?
Bij gebruik van Bancontact, Belfiusknop en KBC-knop worden de inlichtingen en factuur binnen de 5 minuten afgeleverd.
Bij gebruik van een overschrijving duurt dit twee tot drie dagen.
De inlichtingen worden naar de aanvrager gemaild, de factuur wordt per mail bezorgd aan de boekhouder.
Kan ik iedereen van het kantoor éénmalig registeren?
Ja, je kan meerdere personen bijvoegen bij de registratie.
Welke vormen van betalingen bieden jullie aan?
Bancontact, Belfiusknop, KBC-knop en overschrijving.
Ik heb mijn aanvraag ingediend en een mail tot betaling ontvangen maar de betaling werd niet gefinaliseerd en staat nu op “uw betaling in behandeling”.
Als de betaling in behandeling is, is uw aanvraag niet geannuleerd. Indien Bancontact, Belfiusknop of KBC-knop gebruikt werd, zal de betaling na één uur terug bij de openstaande betalingen terecht komen.
Bij een overschrijving duurt dit 12 werkdagen. Geef bij een overschrijving je e-mailadres op en de gegevens van de overschrijving worden gemaild.
Ik heb mijn aanvraag ingediend maar heb geen mail tot betaling ontvangen, wat moet ik doen?
Als je geen betaallink hebt ontvangen, gelieve dan contact op te nemen met onze diensten.
Wij werken met een ander betalingssysteem, kan deze gelinkt worden?
Veel notariaten gebruiken het boekhoudingspakket Isabelle. Via de betaallink kan je voor een overschrijving kiezen. Geef je e-mailadres op en de gegevens van de overschrijving worden gemaild.
Neem zeker het juiste bankrekeningnummer en referentie over in jullie boekhoudingssysteem.